fredag 21. november 2014

Flyttesjau = små prosjekter

Jah, da har vi kommet oss inn i det nye huset, og jeg har nå fått slått meg til ro. Dvs noen hektiske uker med flytting og budsjettarbeid på jobben har slått ut i feber og forkjølelse :( Så jeg prøver å holde meg rolig og tilbringer mest mulig tid i senga...


Men sånn innimellom har jeg funnet fram håndteinen og noe nydelig farget BFL (blue faced leichester) ull og prøver å være litt produktiv i alle fall...


Nå har mørketida begynt å nærme seg for alvor, og sola er såvidt over horisonten. Måtte bare en tur ut og se litt sollys, selv om sola ligger så lavt over horisonten at sola ikke skinner på huset lengre. Her er utsikta fra verandan (og stua da) :)


Litt produksjon har det blitt av anna også under flyttinga, men mest sokkestrikk. Strikket i Big Fabel fra Drops. Som dere ser av bildet over, så har jo høysesongen på ullsokker starta... Julegaver kanskje?


Og så er 'lite' prosjekt som sakte men sikkert vokser... Er spent på slutteresultatet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar