onsdag 26. mars 2014

Fra hespe til nøste

Sist søndag fant jeg fram litt garn jeg i et svakt øyeblikk bestilte for litt siden - tid for å teste hespetreet :)


Garnet er 296 gram 100% ren ny ull fra norden, håndfarget og spunnet i Estland. 8/2 tykkelse i en herlig fargemix.


Nydelige farger? Kan bestilles på etsy.com - der er masse farger å velge i :)

Nå gjenstår å finne ut hva jeg skal lage med garnet og om det skal strikkes eller hekles av det...


Mitt nye hespetre fikk endelig møte litt herlig garn :)

Kjæresten var veldig fornøyd med å slippe å sitte å holde mens jeg nøsta - han nøyde seg gladelig med å knipse bilder av ho som nøsta ivei :)


I mangel av nøstemaskin, eller hva det nå heter, ble garnet nøstet opp på gamlemåten. Litt upraktisk når garnet skal brukes - for det triller jo litt, men det får nå være ;)

Hint: ønsker meg nøstemaskin! ;)



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar