tirsdag 1. april 2014

Ventetid i Oslo :)

Hva gjør jeg når jeg får 2 timer ekstra ventetid i Oslo? Jo, garnshopping på Tjorven på Majorstua og Nye strikkedilla på Oslo City :D




Jeg har funnet ut at jeg trenger et nytt skjerf, og vil ha det i blondestrikk. Så jeg fant denne nydelige hespa med Lace fra Drops på Tjorven - mulberry silke og baby alpakka blir herlig :)





Nå har jeg altså noe å glede meg til som premie til meg sjøl når jeg har fått ferdigstilt genseren og vesten som er på pinnene :) Ja for prosjekt UFO - gjøre ferdig to prosjekter før jeg får starte på ett nytt - står fortsatt ved lag!





På Nye strikkedilla hadde de denne klassikeren :) Har titta på den lenge, og denne gangen ble den med hjem :) Flott lesing til flyturen nordover igjen :)





Ja, og så ble det jo reisegave til frøknene mine da :) Skulle tro disse snertne kjolene faller i smak :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar