lørdag 16. august 2014

Heklet utfordring!

I dag nyter jeg stille og rolig gråvær i fra campingvogna :) Værgudene er usikre på om det passer seg at jeg skal ut å fiske og se etter bær, så har servert +8 grader, regn og vind :p


Men jeg kan jo nyte likevel - stille og rolig, en god kopp kaffe og strikking og hekling med god samvittighet :)

Så, etter litt kaffe først, så dro jeg fram et julegaveprosjekt jeg ble inspirert til av et ukeblad - heklet løper. Nydelig heklet løper i 12/4 bomullsgarn, som jeg har lagt opp på nål 1,75. Og flott blir det :)


En liten utfordring bare - mønsteret var kun i tekst :( Sååå, jeg måtte krype til korset og prøve meg på å tegne ned hekla mønster. Det måtte noen forsøk til, men nå går det så mye raskere å hekle :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar