mandag 18. august 2014

Prøvelapp - Iphone sokk :)

I dag fikk jeg endelig ånden over meg til å starte på en bestilling - men litt forberedelse må jo til... PRØVELAPP! Jeg kan ikke si at det fristet å strikke en lapp for å kaste, så da ble det å finne et lite prosjekt som kanskje til og med er nyttig ;)


Resultatet ble Iphone-sokk etter mønster fra Mariusboka, og resultatet er jeg igrunn ganske så fornøyd med :) :)


Denne blir det nok flere av, og da ganske så sikkert med nakkestropp i tillegg - Iphone har jo elendig batterikapasitet i kulda :(


Om de blir med eller uten knapp er jeg ikke helt sikker på... Kanskje ikke ei høne?? :p

Uansett; resultet av prøvelappen er i alle fall godkjent, både garn, pinnestørrelse og fasthet :) Nå gjenstår bare å høre om mottaker er fornøyd med fargene, før jeg setter i gang med det bittelitt større plagget :p (Marius-kofte)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar