søndag 5. oktober 2014

Nesten ferdige gensere...

Nei, nå skal alle disse UFO'ene som er NESTEN ferdig ekspederes... Har valgt meg ut en trio som skal til pers først;

Denne i Sterk og et gammelt barnemønster fra DROPS. Mangler nesten en arm + montering. Den skal datra mi Helene ha.


Denne Nancykofta i Kauni som jeg sjøl etter planen skal ha. Får nå se på størrelsen når den er ferdig :p her mangler nesten en arm og bærestykket.


Og så denne setesdalsgenseren i Tynn Alpakka fra DSA. Mangler felling til hals og nesten en arm. Den skal min lille nevø få til sin 1 års dag i november :)


Det er jo helt håpløst å drive å strikke NESTEN ferdig, og så legge bort, så nå skal jeg virkelig ta meg sammen ja! Må jo få rydda opp litt i garnlageret før vi skal flytte i begynnelsen av november, så da passer det igrunn veldig bra å ta det som en del av flytteprosessen ;)

2 kommentarer:

  1. For en utrolig fin genser datteren din får. Du er flink med strikkepinnene.

    -Inger Eline-

    SvarSlett