torsdag 11. desember 2014

Hvordan få tida til å gå på hotell?

Joda, siste innspurt på julegavene er fortsatt i gang...

De her skal riktignok ikke være julegave, men skal leveres sammen med julegavene. Små varme sokker til min gudsønn :)


Og så har jeg sydd de siste trådene i genserene til gudsønnen min og tvillingsøstra. Nå ligger de vaska (i går) og til tørk på varmekablene på badet... Jeg mistenker at stuepika lurte nok litt når de lå rulla inn i et stort håndkle her på mens jeg var på møter hele dagen ;)


Og så en liten selfie med sjalet jeg til slutt bestemte meg for å beholde sjøl :)


Og så har jeg noen flere sy-i-tråder prosjekter som også skal gjøres ferdig og pakkes inn før jeg kommer hjem. Men, de kan jeg ikke akkurat legge ut bilder av her, da er det jo ikke noe spennende mer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar