søndag 11. januar 2015

Godt nytt år!

Ja, det nye året har startet rolig her i gården :) Deilig! :)

Litt overskudd brukes til noe av det jeg liker best; håndarbeid ja :)

En ny genser til min nevø - observasjoner i jula gjorde at jeg nok måtte innse at dem jeg hadde strikka ble for liten... Så en ny ble strikka sist uke ;)

Mønsteret er fra Drops design og garnet er Karisma.


I jula ble to par votter ferdig. Vet i alle fall ei som var superfornøyd :) :)

Mønsteret fant jeg i en blog på nettet og garnet er Baby Merino fra Drops.


En body ble påbegynt til en kar som ble født i desember - litt ull må til her på Finnmarksvidda ;)

Mønsteret er også Drops design og garnet Baby merino fra Drops.


Og så ble det nye året startet med et litt større prosjekt - dette blir utdypet litt seinere ;)


Håper dere alle får et flott år! Og husk: blanke ark og fargestifter til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar