torsdag 15. januar 2015

Spinning til nye høyder?

Jeg har laga meg en utfordring for det nye året - spinne og strikke et sjal av garnet innen utgangen av april :) Har troen på at dette skal gå bra! :)


Til utfordringen har jeg valgt ut merino ull - skikkelig knæsje farger til en forandring :D


Enkeltspunnet garn - litt i tynneste laget?!? Hmmm...


Endelig to 'baller' ferdig -> nå tid for å teste ut om jeg kan få litt garn utav det her...


Første biten ble litt knæsj ja... :O Ble litt skremmende å fortsette...


Litt is i magen måtte til, og jeg swt fargene blande seg litt bedre -> kanskje?


Joda, en liten time seinere -> det ble kanskje ikke så værst?

Jeg har i alle fall fått tonet ned det neongule litt, og er mer fornøyd enn jeg turte å håpe på :P

Noen som har forslag til oppskrift på sjal til dette garnet??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar