søndag 6. september 2015

Easily destracted??

Neida, jeg er ikke lettdistrahert... Skulle strikka på ullbukse til eldstejenta. Og har starta ja...

Oh no, I'm not easily destracted... I was supposed to knit woolen pants for my oldest girl. And I got started...


Og så fant jeg ut at hun hadde jo ikke ullvotter som passer... Så da måtte jeg jo ordne det...

And then I discovered she didn't have woolen mittens that fits her anymore... So I had to fix that...


Og så er det en mysterie knit-along som bare frista sååå mye...

And then there was this mystery knit-along that was sooo tempting...


Og så kom jeg over en av hespene med mitt håndspunnede garn... Og et mønster som synes perfekt til et sjal som viser fargene frem på en flott måte...

And then I stumbled over one of my handspun skeins... And a pattern that will show the colors off beautifully...


Bare se på de fargene!!!

Just look at those colors!!!


Får vel ferdig noe en dag :D

I might just finish something one day :D

To be continued... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar