torsdag 3. september 2015

FO frenzy in 2015?


Om noen lurer på hva jeg har gjort de siste månedene, sånn utenom jobb, familieliv etc, så har jeg vel innsett at jeg har strikket litt i det siste...

Jeg tok en titt på Ravelry prosjektsida mi i går, og ble litt paff... Jeg syntes ikke at jeg hadde strikka og gjort ferdig så mye i år, men jeg tok visst feil. Kanskje ikke rart jeg syns det har minka litt i garnhyllene mine...

Det jeg har gjort ferdig hittil i år, sånn kort oppsummert;

21 par sokker
7 sjal
4 gensere
2 jakker
2 babypledd
6 luer
1 baby body

Tro hva jeg har samlet når året er over?? Spennende :)

Jeg må jo si at Stashdash var god hjelp da :) Stashdash er en 'knit-along' arrangert av The Knit Girllls podcast.  Målet med Stashdash er å gjøre ferdig prosjekter og legge sammen antall meter garn som er strikket, heklet, spunnet eller vevd i perioden 22. mai til 14. august. En setter en personlig målsetting på 3.000 meter (3K), 5.000m (5K) eller 10.000m (10K) garn brukt i prosjekter sluttført i løpet av perioden.

Mitt mål var 10K, og JEG KLARTE DET :) Jeg sluttet å telle på 10.061m, men fullførte både strikke og spinneprosjekter etter dette. KJEMPEFORNØYD :)

Og så er det spinninga da... Det får jeg komme tilbake til senere ;)

If anyone wonders what I've been up to the last few months, outside of work, family etc, I have realized that I might have been knitting...

I had a look at my Ravelry projectpage yesterday, and was a bit baffled... I didn't think I'd been knitting and finsihed much this year, but I might have been wrong. I thought my yarnshash had shrunk a bit, and this might be why...

What I finsihed so far in 2015, in summary:

21 pairs of socks
7 shawls 
4 sweaters
2 jackets
2 babyblankets 
6 hats 
1 baby body

Now I'm excited to see how much I can finish total this year. Very exciting :)

I have to say that Stashdash was a good help :) Stashdash is a knit-along by The Knit Girllls podcast. The goal is to finish projects and add up all meters of yarn used to knit, crochet, spin or weave the project between May 22nd and August 14th (2015). You set personal goals of either 3.000 (3K), 5.000 (5K) or 10.000 (10K) meters used in projects finished in this timeframe.

My goal was 10K, and I DID IT :) I stopped counting at 10.061m, but finished both knitting and spinning after that and within the deadline. I'M REALLY PLEASED :)

And then there's the spinning... I'll have to come back to that later :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar